Vračilo blaga in reklamacije

Kupcu pripada pravica, da v roku 15-ih dni podjetju PLAY – MARKETING IN ORGANIZACIJA, SIMON KLANFER S.P. sporoči (preko elektronske pošte), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to treba navesti razlog. Vračilo plačila mora prodajalec opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 30-ih dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopil, mora prejeto vrniti prodajalcu v 30-ih dneh po sporočilu. V tem primeru kupec nepoškodovano blago pošlje v originalni embalaži, na svoje stroške, na naslov podjetja. Vrnjeno blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Pritožbe in spori

  • Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
  • Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
  • Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
  • Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
  • Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.